Grožio treniruotės – tai projektas, moters sveikatai ir kūno linijoms tobulinti. Tai įkvėpimas, priimti, gerbti ir mylėti savo autentišką kūną. Tai priminimas, jog kiekviena esame unikali, savaip graži ir visa, ką turime padaryti, tai atrasti sau tinkamą būdą pasirūpinti kūnu ir vidumi.

Grožio treniruotės – tai sąmoningo judesio užsiemimai moters sveikatai ir grožiui puoselėti, grįsti Pilates ir Jogos principais.

Subalansuota moterims
Moters kūnas skiriasi nuo vyriško savo sandara, tad ir judesys šiam kūnui kiek kitoks. Pagrindinis dėmesys užsiemimų metu skiriamas dubens dugno raumenų aktyvavimui, giliųjų raumenų tonusui, stuburo sveikatai. Užsiemimų metu atliekami pratimai moters sveikatai, laikysenai, tam tikrų organų veiklai gerinti ir hormoninei sistemai balansuoti. Papildomas dėmesys skiriamas moteriškoms kūno linijoms dailinti – šlaunims, sėdmenims, pilvo, krūtinės sričiai.

Užsiemimų tikslas: puoselėti moters sveikatą ir grožį, kuriant vidinę ir išorinę pusiausvyrą per judesį.

Užsiemimų metu:
– mokomės pajausti, aktyvuoti dubens dugno raumenis ir integruoti šiuos raumenis į atliekamus pratimus;
– mokomės taisyklingai atlikti pratimus jaučiant kūną;
– rūpinamės stuburu ir sąnariais;
– laviname giliuosius kūno raumenis;
– atkuriame taisyklingą laikyseną ir natūralius judesius;
– tobuliname moteriškas kūno linijas;
– mokomės mylėti savo kūną ir pasitikėti juo;
– atsipalaiduojame ir mėgaujamės judesio tėkme moteriškame rate.

Asmeninis dėmesys
Treniruotės vyksta nedidelėje grupėje, tad kiekvienai skiriamas asmeninis dėmesys ir priežiūra.

Po pirmo mėnesio pradėsite jausti kaip kūnas stiprėja;
Po antro mėnesio pastebėsite kaip keičiasi kūno formos;
Po trečio mėnesio pamilsite judesį ir savo kūną.

Ateik į pirmą treniurotę, o toliau žengsim kartu!

Trenerė Miglė Širinskaitė