Mankšta po gimdymo

Mamytės, kviečiu smagiai ir produktyviai praleisti laiką su savo mažyliu!

Prisijungusios prie grupės po gimdymo sustiprinsite nusilpusius raumenis, atpalaiduosite įtampas kūne, optimizuosite sveikatą ir padailinsite kūno formas! O svarbiausia – iš treniruotės išeisite puikiai nusiteikusios ir pailsėjusios!

Mankšta po gimdymo grįsta pilates, jogos, kineziterapinės mankštos principais. Visų pirma dėmesys skiriamas nėštumo metu nusilpusiems raumenims stiprinti ir pertemptiems atpalaiduoti. Aktyvuojame dubens dugno ir giliuosius pilvo raumenis, atpalaiduojame apatinę nugaros dalį, siekiame subalansuoti kairę ir dešinę kūno puses. Papildomai atliekame pratimus pėdoms ir kaklui. Koncentruojamės į taisyklingą pratimų atlikimą, savo kūno pajautimą, laisvą kvėpavimą.

Mankštas vedu aš, Miglė Širinskaitė, asmeninių ir grupinių užsiemimų trenerė. Jau penktus metus vedu treniruotes moterims mažose grupėse, nuolat tobulėju įvairiuose profesiniuose ir asmeniniuose mokymuose, domiuosi kineziterapija ir alternatyvia medicina.  Esu baigusi pilates programą, subalansuotą nėščiosioms ir moterims po gimdymo, mokiausi pas kineziterapeutę, taikomosios kineziologijos specialistę Dr. Brigitą Zachovajavienę ir Body Control Pilates specialistę Dr. Kristiną Zaičenkovienę.

Mamyčių mankštos užpildo manyje tą dalį, kurios trūksta iki pilnos laimės. 🙂 Tad su nekantrumu laukiu jūsų ir jūsų mažylių treniruotėse – atkursime raumeninį balansą, padailinsime moteriškas linijas, pasisemsime gerų emocijų ir smagiai praleisime laiką puoselėjant savo kūną!