Nėščiųjų mankšta

Nėščiųjų mankšta skirta visoms būsimoms ir esamoms mamytėms, norinčioms gerai jaustis, išlaikyti raumenų balansą ir išvengti nugaros skausmų. 

Nėštumas yra vienas gražiausių periodų moters gyvenime – tuo įsitikinau dirbdama su nėščiosiomis, matydama ir jausdama sklindančią šilumą ir švytėjimą nuo tų moterų. Tikriausiai visos esamos mamytės sutiktų. 🙂

Mankšta nėščiosioms grįsta pilates ir kineziterapiniais principais, susideda iš kvėpavimo pratimų, dubens dugno raumenų mankštos, giliųjų raumenų aktyvavimo bei tempimo pratimų. Užsiemimų metų stiprinami nusilpę ir atpalaiduojami pertempti raumenys. Mankšta vyksta nedidelėse grupėse iki 4 moterų, kiekvienai skiriant individualų dėmesį ir pritaikant pratimus pagal poreikį bei nėštumo periodą.

Tikslingas judesys ir kvėpavimo pratimai  kiekvienai besilaukiančiai moteriai ir jos vaikeliui yra geros savijautos ir optimalios sveikatos pagrindas. Aktyvūs ir  nepertempti kūno raumenys palengvina nėštumą, gimdymo procesą ir atsistatymą po gimdymo. Vis dėl to, prieš pradedant sportuoti rekomenduojama pasikonsultuoti su savo gydytoja.

Mankštas vedu aš, Miglė Širinskaitė, asmeninių ir grupinių užsiemimų trenerė. Jau penktus metus vedu treniruotes moterims mažose grupėse, nuolat tobulėju įvairiuose profesiniuose ir asmeniniuose mokymuose, domiuosi kineziterapija ir alternatyvia medicina.  Esu baigusi pilates programą, subalansuotą nėščiosioms ir moterims po gimdymo, mokiausi pas kineziterapeutę, taikomosios kineziologijos specialistę Dr. Brigitą Zachovajavienę ir Body Control Pilates specialistę Dr. Kristiną Zaičenkovienę.