Pilates

Sveikas kūnas – tai subalansuotas kūnas. Ne tik stiprus ir dailių formų, tačiau kartu ir grakštus, moteriškas, laisvas.

Pilates treniruočių metodika yra saugi ir ypač tinkama pradedantiesiems. Grožio treniruočių užsiemimų metu aktyvuojame giliuosius raumenis, mokomės taisyklingų padėčių ir kvėpavimo technikos. Daug dėmesio skiriame stuburo mobilui ir stabilizavimo pratimams, stipriname giliuosius raumenis, atsakingus už vidinių organų sveikatą ir taisyklingą laikyseną. Pagrindis akcentas – kūno centro stabilizavimas ir pilvo, nugaros, sėdmenų raumenų stiprinimas.

Užsiemimų metu:

  • atliekami stuburo ir sąnarių mobilizavimo ir stabilizavimo pratimai;
  • stiprinami kūno centro (pilvo, nugaros, dubens dugno, liemens) raumenys;
  • stabilizuojamas dubuo ir juosmeninė nugaros dalis;
  • aktyvuojami dubens dugno raumenys;
  • lavinama taisyklinga laikysena;
  • daug pratimų atliekama moteriškoms kūno linijoms dailinti (kojoms, sėdmenims,pilvo raumenims, rankoms);
  • lavinama pusiausvyra, koordinacija;
  • aktyvuojami ir stiprinami gilieji kūno raumenys;
  • lavinama koncentracija ir sąmoningas judesio atlikimas;
  • akcentuojamas silpnų raumenų, raiščių stiprinimas;
  • atpalaiduojami įsitempę raumenys, įdarbinami raumenys „tinginiai“;
  • Judesiai tampa lengvi ir grakštūs;
  • stimuliuojama širdies ir kraujagyslių, limfinė sistema.

*** Mano istorija ***

Pilates metodiką pati atradau prieš penkerius metus. Tuomet pavadinimas man mažai ką sakė, tačiau pažįstamo kineziterapeuto rekomendacija paskatino susidomėti.  Keletą pratimų prisitaikiau sau ir paįvairindavau kasdienes treniruotes. Po poros mėnesių pajutau, kaip kūnas ėmė stiprėti „iš vidaus“ – tapo stabilesnis, atsirado daugiau pusiausvyros. Mokydamasi trenerių kvalifikacijos kursuose Pilates metodiką pažinau giliau ir iškart pamilau. Tai „Body & Mind“ tipo programa, kurioje dera kvėpavimas, sąmoningas judesių atlikimas ir vidinė ramybė.  Nuo to laiko Pilates principai tapo pagrindu kiekvienoje mano treniruotėje. Ilgainiui supratau, jog visai kitaip jaučiu savo kūną – suprantu, kaip juda mentys, kaip veikia dubens dugno raumenys ir kokią didelę įtaką tasyklingas kvėpavimas turi pilvo raumenų treniravimui.  Pilates atradimas buvo mano pažintis su giliausiais savo kūno raumenyno sluoksniais, ši sistema padėjo suvokti, jog norint turėti gražią išorę, reikalinga treniruoti giliuosius „vidinius“ raumenis. Pilates pratimus iki šiol darau kasdien, jie padeda man pačiai stiprinti silpnąsias kūno vietas, palaikyti taisyklingą laikyseną. Patyrusi asmeninę Pilates naudą, dalinuosi sukauptomis žiniomis ir efektyviais pratimais su jumis.