Pilates/Joga moterims

Graži moteris yra ta, kurios akys gyvos, o lūpų kampučiai žaismingai pakilę, jos kūnas sveikas ir stiprus, mintys – švarios ir aiškios.

Jogos ir Pilates praktikų dermė – tai tarsi YIN ir YANG energijų balansas. Treniruotės skirtos aktyviu ritmu gyvenančioms moterims ir visoms, ieškančioms harmoningo būdo efektyviai pailsėti, pasikrauti teigiamos energijos, norinčioms įsiklausyti ir išgirsti savo moteriško kūno kalbą, atrasti pasitikėjimą savo vidumi ir išore, į kasdienybę įnešti daugiau ramybės, stabilumo ir tėkmės.

Moters kūnas skiriasi nuo vyriško savo sandara, tad ir judesys šiam kūnui kiek kitoks. Pagrindinis dėmesys užsiemimų metu skiriamas:

  • dubens dugno raumenų aktyvavimui;
  • giliųjų raumenų tonusui;
  • stuburo sveikatai;
  • laikysenai;
  • moteriškoms kūno linijoms dailinti;
  • šlaunims, sėdmenims, pilvui, krūtinei stangrinti.

Užsiemimų tikslas: puoselėti moters sveikatą ir grožį, kuriant vidinę ir išorinę pusiausvyrą per judesį.

Užsiemimų metu:
– mokomės pajausti, aktyvuoti dubens dugno raumenis ir integruoti šiuos raumenis į atliekamus pratimus;
– mokomės taisyklingai atlikti pratimus jaučiant kūną;
– rūpinamės stuburu ir sąnariais;
– laviname giliuosius kūno raumenis;
– atkuriame taisyklingą laikyseną ir natūralius judesius;
– tobuliname moteriškas kūno linijas;
– mokomės mylėti savo kūną ir pasitikėti juo;
– atsipalaiduojame ir mėgaujamės judesio tėkme moteriškame rate.

Daugiau apie Pilates

Daugiau apie Jogą

Su meile judesiui,
trenerė Miglė Širinskaitė